Lördag 12 december - Sluta gilla mig!!

Vad är en bal på slottet??
Jag blir så otroligt frustrerad ibland. Som igår när jag tittade på idol-finalen.
Jag har hejjat på Erik sen han var på sin första audition, jag viste att han skulle vinna allt!
Att han blev kvar med Calle var en större chock. Han är ju grym han med, men efter jag hörde Erik har jag svårt för att tycka om någon annan i idol.
Calle hade ju vuxit mycket mer om man ser från början.
Han kikade ner på sina fötter och var blyg.
Han är en stjärna nu!!
Men jag tycker inte om honom!!
Så skjut mig!
Jag grät när Erik tog upp sin far på scen. Jag tyckte det var så vackert.
Själv satt jag i soffan och knaprade chips i min ensamhet, och grinade. Det var så vackert..
En stor frustration i gårdagens final var att Eriks tjej stal hela fucking showen!
Varför gick hon inte ner??
Varför skulle hon stå där och vifta på höfterna när han vann??
Hela låten (som dess utom var ganska grym) blev dedikerad till HENNE.
ÅÅH VARFÖR??
Jag tyckte bara det var patetiskt.
Punkt.

Idag var mamma och jag ute och gick, och som för det mesta vanligt hamnade vi på Maxi.
Där träffade vi två ursöta jultomtar som delade ut julstrumpor till barn.
Jag kände bara: "Vad synd att V just somnat och missade allt!!"
Fast skönt kanske, annars kanske tomten fått reda på hur elak han egentligen är...
HAHAHA..
Skojja bara!




Idag blev det tomt i fönstret..
Fönstret som det alltid stått blommor i, varit gardiner i - är nu tomt..
Alltid har det varit en trygghet att se att det fortfarande finns liv i den där lägenheten.
Not anymore..
En kram skulle sitta fint.
We miss you.



Over And Out



Kommentarer
Postat av: Tess

Håller fullkomligt med dig om Eriks tjej,patetisk VARFÖR gick hon inte ner....

2009-12-12 @ 22:38:43
Postat av: Anonym

Det finns inte ens ord för hur mycket vi saknar henne. /Hassel

2009-12-13 @ 01:47:56
Postat av: Syster

Ville är väl aldrig elak?? öööh..

2009-12-13 @ 17:57:24
Postat av: Sofiiiiiiii

jag håller verkligen med dig om eriks tjej. man såg ju nästan att han skämdes själv.

vissa tjejer har inga hjärnor. å inte killar heller för den delen. :)



2009-12-13 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0