Torsdag 6 augusti - ...

Jag hatar armeringsjärn! Fattar ni eller??
Eftersom jag är bloggläsare och har ett behov av att läsa andras bloggar, så har jag satt alla bloggar i två olika "kategorier" i min favorit-lista: AKTIVA BLOGGAR och BLOGGAR. Det är bara jobbigt när man måste placera om dem. För ibland är folk jätteduktiga att uppdatera sina bloggar, sen helt plötsligt, när det det börjar bli spännande - nej, men då slutar vi blogga om det! Fatta frustrationen. "Fortsättning följer" betyder just det.
Igår gick en massagekund till mig/ min mammas arbetskamrat/ mångas vän bort, efter en kort tid, i cancer. Det var så man nästan kan säga "hastigt". Det är hemskt hur ödet väljer vilka som inte ska få leva vidare (jag tror på ödet). För det mesta de starkaste själarna. S var ju glad, stark, fantastisk. Hon var det snällaste jag mött!! Jag vet att hon har det mycket bättre där hon är nu, men det är så sorgligt och hon är saknad.
 

R.I.P Siw
"There will be no more tears in heaven.."


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0