Tisdag 25 augusti - Second best

Snart, snart, snart..
Jaa, då har V varit två timmar till på dagis. Det gick mycket bättre idag. Han var nöjd och glad och lekte runt som en annan dåre. Mammas lilla kille. Jag trodde att namnet Ville var ganska orginellt i Sverige, men ikke. På Villes dagis finns för tillfället inte mindre än TRE Ville *ler*
Imorgon ska vi vara 3,5 timmar, sen är det dags för Emil att ta över *ler*
Nu är det dags för en lista igen.

Saker jag måste göra imorgon, GLÖM EJ!!
1.
Dagis med Ville (såklart)
2. Hämta Villes 1-års kort
3. Packa väskan + komma på 
vad jag ska ha på mig på bröllopet
(jag har en idé, men jag vet inte om
jag kommer i den längre..
)
4. Bleka håret
5. Åka till pappa och hämta lite
euro, tror jag
6. Boka tågbiljetter hem

Jag antar att punkt 3, 4 och 6 kommer ske efter att V somnat imorgon kväll, eller eventuellt när han sover middag.. jag är så värdelös på att göra saker i tid. Fast av någon anledning brukar det bli bra sist och slutligen.. kommer bara gå runt och känna mig stressad imorgon ändå.. HELVETE!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan ju checka av punkt nr 6 med en gång för det har jag fixat! :)

2009-08-25 @ 23:07:07
URL: http://christiinamakinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0