Onsdag 5 augusti - Onsdag

Jag kunde inte bry mig mindre.

Jag tror jag har gått i sömnen och letat efter V i natt. Jag har nått minne av att jag gick på toa och var i hans rum och letade efter honom. Jag förstod inte varför han inte sov i sin säng. Och när jag vaknade i morse hade jag hans napp bredvid mig i sängen! Håller jag på att bli galen?? Redan??


      



Igår var jag och lunchade med Emma. Sen for jag hem (innan, via tattoo-Martin. Ska fylla i min Ville-tatuering på torsdag - imorn) för att städa lite. Syster kom via, och vi fick ganska mycket gjort faktiskt. Vi städade, möblerade, torkade, gick ner med saker i källaren.. you name it! V fick en soffa i sitt rum av alla madrasser. Jag blev rikgtigt nöjd!! När vi trodde att vi var klara satte vi upp tavlor i hallen. Det blev sååå nice. Det känns som jag har ett galleri i hallen *ler* och äntligen fick jag plats för de där tavlorna som jag trodde att jag skulle kasta!

Det gick förbi ett gäng fjortisar här igår. Syster och jag satt på balkongen så kom de fram till oss. De var väl en sex pojkar och två flickor i 8-14 års åldern. "Heeeej. Vad gör ni? Röker ni?? Har ni prövat hash? Har du sex ofta med din kille??" Det var mycket frågor och jag bara skrattade. En av killarna var lite "tuffare" än de andra och spelade hård som fan. Han bara flinade och himlade med ögonen. Ni vet sådär  man gjorde som liten när man tyckte att något var urfånigt.
Han där som frågade hela tiden sa att det bara var töntarna som rökte på skolan, för det är farligt och man blir faktiskt rynkig av rökning (sånt höll han inte på med) BRA KILLEN!!! Han stod där länge och berättade om massa saker. Sen berättade jag att jag hade en son på 1 år. "Va?? Är du 26 år och har en son på ett år?? HERRE GUD. Jag vill inte bli morbror men det kommer jag bli för min syster är 16 år och har sex. Ibland utan kondom." Jag flinade lite och sa att hon säkert är så pass smart att hon skyddar sig ett tag till. Vad ska man säga åt fjortisar?? Jag minns inte att jag var så frågvis när jag var 14!! Vad hände på vägen egentligen??


Villes rum blev supermysigt!






"Nasdaqbörsen har stigit med 2 procent"
- Jag kunde inte bry mig mindre!!
"Vi toppar inte din lista" - än sen?
- Jag kunde inte bry mig mindre!!
"Paris Hilton har skaffat sig silikon"
- Jag kunde inte bry mig mindre!!
"Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte"
- Jag kunde inte bry mig mindre!!



Over And Out





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0