Onsdag 26 augusti - Tack syrran!!

Den där listan måste nu utökas med en punkt: 7. Åka till apoteket och köpa nässpray!!
Imorgon åker vi. Imorgon far vi till Stockholm, syrran och jag. Inte för att jag är så överförtjust i Stockholm men det bor en helt fantastisk mamma där!!
Sen på eftermiddagen ska vi checka in på M/s Gabriella och åka till Helsingfors. I just love that city.
V har blivit dunderförkyld och har fått hosta som en annan gås. Trodde inte att barn skulle bli sjuka så fort!! Jag tycker så synd om honom, fast det finns inget att göra.. han är otroligt famnig (vilket är supermysigt) men han har ingen feber (än).


Over And Out


Kommentarer
Postat av: atti

Om det krisar på Gabriella så kontakta sjuksyrran, dvs min syrra! Ha en trevlig resa! Pussåkram!

2009-08-27 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0