Måndag 24 augusti - Stor dag.

Först helgen då.
I helgen åkte jag till Emma å Leif. Vi drack lite öl och sen mest slappa vi med världens hotell-frukost på morgonen med ägg och bacon, juice och varma baguetter bl.a.
Jag fick sova i gästrummet men Leif sa att jag avancerat och nästa gång får jag sova mellan dem *skrattar*

Rot har eller ska åka rutchbana på Max


Leif å Emma hade skoj


Tova Emma och Leif vid frukosten

Jag i Leifs glasögon, så fin så


Idag har V vart på dagis. Det gick jättebra fast han blev ganska trött och grinig efter ca 1,5 timmar. Inte undra på när man kommer till ett sånt ställe. Rena HEAVEN ju med massa leksaker!! Han var jätteduktig. Nu samlar vi krafter för vi ska ju tillbaka imorgon igen.


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0