Måndag 10 augusti - Mår lite kasst faktiskt

Finally he's back in my arms!!!
Nu ska vi inte ta ut någon seger i förskott, eller seger över huvudet taget. Jag vet att det finns vissa önskemål om ett vist samtalsämne här, men jag tänker faktiskt hoppa över det. Jag har mina anledningar.
I lördags åkte syster och jag till Stina. Vi drack kaffe och sen for vi och käkade räkmackor hos mamma. De var så sjukt goda. Mamma hade ingredienserna klara och vi byggde ihop dem.



Sen åkte vi och hämtade en garderob hos Joel och Mickan. Y var övertrött och M var grinig så jag fick hjälp av Simon som var där *tack* Bästa kusinen då!! Jag förstår att man blir grinig när barn är övertrötta, speciellt när man aldrig vart med om det förr, så jag bara stack därifrån sen. Fick hon bli glad i fred *ler*
Och garderoben passade prima i Villes rum. Tack även till syster som hjälpte till att köra släpet: Du är urduktig!!
Men jag ska ändra plats på byrån och garderoben, det ser lite fånigt ut såhär faktiskt.








Over And Out






Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, man kan lugnt säga att jag/vi var trötta och griniga..

men eyy, det är vi alla ibland..

2009-08-10 @ 21:07:02
Postat av: Stina

Snygga bilder...

2009-08-11 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0