Lördag 8 augusti - Den dagen

ÅH POLLY - VA GOTT!!KÄRLEK
Nu har jag fått två dagar att gå snabbt (ja - men sääkert!!) förbi med hjälp av den kända bekanta herr Alkohol. Jag saknar V så jag tror jag dör!! Dör mycket snart. Och jag har förstått hur farlig alkoholen blir när man känner så här. Jag förstår alkoholisterna precis, alkoholen hjälper, men bara för stunden fortfarande. Så risken att jag blir alkis är fortfarande väldigt liten, ta det lugnt och andas ut, men det här är det värsta jag gjort på länge. Och jag ska snart lämna han från mig en vecka igen. Jag är dock fortfarande positiv till att börja jobba, för jag tror att vi behöver det här; Ville & jag. Han behöver få slippa mig emellanåt precis som alla andra *ler*



Igår bestälde jag biljetter till Helsingfors! Hola rakas kaupunki, kohta mä tuun!! Det var trevligt att få ner biljettpriset från 2897 kr till 1800 kr. Det kändes plötsligt mycket roligare att skicka räkningen till pappa (han har lovat att betala resan för mig och syrran, fast jag tror han var på fest när han lovade). Helvete att betala nästan tretusen kronor för att komma till Hesa (speciellt när man JOBBAR på företaget!!!). Det är ju en tur och retur till Grekland!

Torsdag!

Lite memories från gårkvällen är endast text som upprepades - ALOT, och vi skrattade hysteriskt:
ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!! ÅH POLLY - VA GOTT!!
å "JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE".

 Joel Simon Mikaela

Man blir trött ibland



Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0