Lördag 22 augusti - Förstår..

Käänä se pois.
Nu är det inte länge kvar till bröllopet!!
Fast om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte om jag är mest glad över att de gifter sig, eller det faktum att jag får komma till Finland igen. Eller det att jag ska få träffa Adina och Ehlin innan vi åker, eller det att jag ska tråffa Hazze på båten. Herre Gud vad jag har saker att se fram emot!! Jisses..
Klart jag är glad att de ska gifta sig!!! Vad trodde ni eller?? Det är ju helt fantastiskt och vi har väntat på det länge.
   Jag har tydligen glömt tala om det viktigaste som håller på att hända här i min värld just nu - nej, jag har ingen hemlig pojkvän - ja, jag ska börja jobba 11 september - men!!!! V ska börja dagis på MÅNDAG!! Stora killen. Jag tror att jag har nämnt det här, men efter att blivit nerskriken (big joke) av Ehlin att jag inte sagt nått så bestämde jag att skriva det "igen" då *ler* Sen att hon kan vara hormonig, glömt läsa just det inlägget eller bara mamma-virrig, den tanken slog mig aldrig! Eftersom den här bloggen handlar om MIG så är det säkert JAG som glömt nämna det.
V ska i alla fall börja på dagis på måndag. På Solrosen. På Vitsippan. Det blir jättebra!!
I torsdags åkte jag och V till Värsås (min syster). Det var fint väder och jag såg fram mot en dag utomhus, eventuellt med Wilma (Villes flickvän (2veckor äldre än V) som är så sjuuuuuuukt söööööt). Vi åt frukost när syrran lade förslaget: "Kan vi inte åka till IKEA??" och jag är inte långsam när det gäller IKEA (som ni kanske vet). Vi for till Jönköping och hade en jätte trevlig dag INNOMHUS men vaddå???

Syster kör bilen
Syster körde bil.
  
 
The happy mother


I natt vaknade jag av att jag var helt kräk-nödig och hade sjukt ont i magen. Och jag kräktes. Jag minns inte NÄR jag kräkits senast av sjukdom.. det var lite läskigt, men det känns redan mycket bättre. Jag minns bara att jag tänkte: "SATAN nu får jag fucking svininfluensan, jag som aldrig är sjuk!! Vist är det typiskt." Fast jag ser inte så grisig ut än i alla fall. Får se hur det här artar sig.
Ibland längtar jag såå efter mina arbetskamrater, speciellt när de håller på såhär.

Tommy Johnsson Tänker du komma och jobba igen? det skulle ju vara nice:)
för 13 minuter sedan
 Maria Asplund Mäkinen Jag kommer 11 september, så vi får väl se vem som terroriserar vem den dagen =)
för 12 minuter sedan 
Tommy Johnsson Men huga, åk inte flygplan den dagen, då kanske det slutar i kaknästornet eller nåt, ta tåget du:)
för 12 minuter sedan
Maria Asplund Mäkinen Jag tänkte åka bil. Det jobbiga är ju när man åker via Västerås så finns det en nödlandningsbana som man kör över. Kommer nog vara lite nervös men =) Det ska bli kul och skönt å få börja jobba igen!!
för 10 minuter sedan 
Tommy Johnsson Du får väl gasa på som attans förbi landningsbanan och huka dig ner så finns det goda chanser att klara dig helskinnad,ja efter att man varit hemma och vallat en junior behöver man träffa litet andra också:)
för 5 minuter sedan 
Maria Asplund Mäkinen Vi får väl se om jag kommer fram. Jag tänker iaf jubla när jag går på båt-jäveln! =D
för 4 minuter sedan
Tommy Johnsson många andra ikl undertecknad brukar jubla när man går åt andra hållet;)
för 3 minuter sedan 
Maria Asplund Mäkinen Tur att jag inte är som många andra =)
för 2 minuter sedan 
Tommy Johnsson Nej, du är faktiskt nog inte det:)
för 2 minuter sedan
Det blev massa inlägg nu på morgon, men jag hittade en så rolig lista här när jag städade just. Den här är min systers "måste hinna göra-lista"




Over And Out


Kommentarer
Postat av: Syster

Meeen... Nu har ju jag gått runt och sagt att jag blev kidnappad och så skriver du att allt var min idé. Vad är detta för påhopp?? Har jag kidnappat mig själv kanske?

2009-08-23 @ 14:09:14
Postat av: Ehlin

Ha ha ha ha ha!!! Åhhh va jag längtar tills torsdag!!!!

2009-08-24 @ 09:26:49
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0