Tisdag 28 april - Snart maj..

Det här året bara kutar iväg ju.
V somnade utan protester alls (nästan) nu på förmiddagen!!!!!! JIIIIIIHAAAAA!! Nu är det bara nattvaket kvar. Han vaknar vid halv fyra och jag vet inte om jag är för trött eller vad det är, men jag har (utan att tänka på det) lyft över honom i min säng. Ge mig mer styrka, jag känner att jag är på gång!
Ska göra en motanmälan för mina p-böter, men så läste jag att det bara är ägaren till bilen som kan göra det. Och mamma står ju på bilen.. attans. Fast jag ska till polisen och himla lite med ögonen idag igen. Han var ju ganska het han där konstapeln jag pratade med igår, så hur det än slutar så har jag ju träffat ett ögongodis, och jag är ganska inställd på att få betala 1200kr. Never again, säger jag bara. Jag ska fan limma fast det där tillståndet i framrutan nu!!


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0