Tisdag 14 april - Allt gick bra!!

Nu är jag Hentorpare!!
I fredags kom Matte och Malin hit. Det var helt fantastiskt att de kom. Jag vet inte vart jag varit eller tagit mig till om inte de kommit hit. Tack så mycket för hjälpen att flytta. Även om det var påsk och damen fyllde 32, så hjälpte de mig. Herre Guuuuud!!! Tack tack tack tack... herre gud trettitvå gånger!!!!
V har vart hos sin pappa, och det har tydligen gått jättebra. Och det glädjer mig.
Och idag fick jag mitt bredband och telefon hit också. Fast jag har ju ett dilemma. Malin har placerat allt som hon tyckte såg bra ut (och det ser bra ut!!) men jag hittar inte mina saker ibland. Nu hittar jag inte sladden till hemtelefon *oops* Jag har en låda fylld med sladdar, men ORKA leta i den då!! Det spelar egentligen ingen roll, för den ringer sällan och jag ringer heller inte så mycket med den. Den kommer säkert fram isinnomtid.
Och jag vet att jag har lovat bilder, men det kommer!! Snart. Måste bara komma ihåg att sno före-bilderna av mamma.. Det är jättefint här. Både lägenheten och området. Fast jag kan inte låta bli att känna att det känns läskigt.. Det är en STOR lägenhet, i ett område som jag inte känner. Det ger mig lite svindel. V och jag, ensamma, i en stor lägenhet, mitt i ingenstanns.. tjaa, så illa är det inte, men jag är inte van att bo såhär stort.. Mina vänner och föräldrar bor på andra sidan stan!! Mormor och morfar bor ju ganska nära, men ändå..

Tack igen Matte och Malin!!!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0