Onsdag 8 april - En dag före hela veckan!

Jag fick ett önskemål.
Fredrik har vart hemma i Skövde och han har faktiskt varit över på morgon-kaffe tre morgnar i rad. Det har vart trevligt att ha honom här och V har fått leka av sig. Nu ses vi nästa gång i sommar!!
En läsare ville jätte gärna se den nya vagnen som jag köpt åt V. Och jag vill ju inte vara värre än att jag lägger upp en bild här, varsågod:


Annars har solen lyst med sin frånvaro idag, men man får göra sitt bästa för att få dagen att bli perfekt ändå. Hassel fyllde år idag GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN! (Vi pratar längre inte om ålder va??) så V och jag var till hennes och Billys tillfälliga hem på fika. Sen bjöd hennes mormor på mat *gottigottiga köttbullar å såås
V och jag har inte varit hemma en enda eftermiddag sen, ja, jag minns inte ens när. Jag minns faktiskt inte NÄR han sov eftermiddagsmålet hemma sist.. eller ja, idag gjorde han ju det. Och det var en helt fantastisk känsla att vara hemma på eftermiddagen. Hade glömt hur skönt det var. Fast då var ju både syster och Mickan med lilla Youshi här + mamma.



Jag hatar pengar. Vem fan blir lycklig av det?? Det bara förstör och får en på dåligt humör. Finns det någon som håller med?? Fy faan säger jag bara.. stressad, ledsen och sur. Det är det man blir av pengar.
Jag blir glad av min son i alla fall.




Over And Out

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Tackar!!! <3

2009-04-09 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0