Onsdag 29 april - Trevlig trevligt

Min vän Ehlin är den bästa.
Ehlin ringer mig ibland, ganska ofta faktiskt. Även om vi inte ses så är det kul att vi har kontakten. Hon ska ha barn om några månader, men ändå pratar vi inte om det så mycket (WHY??). Jag kom på idag när vi pratade att det bara är jag som babblar på om allt. "Men det är ju jag som frågar ut dig, sen ser jag till att lägga på innan du hinner fråga..." sa hon. Så nu ska jag skriva en lista som ska innehålla frågor om vad jag ska fråga ut henne om *skrattar* Hon är bra ändå!
Igår fick jag än en gång veta hur slarvig jag är. Jag tar det med en nypa salt, eftersom jag måste inse att jag är det. Jag hade en trevlig dag igår i alla fall. Jag gav V mat hos Joel å Mickan, och de har en vit matta under köksbordet. Igår tyckte väl V att det var trevligare att leka med maten än äta den, så det mesta hamnade just där - på mattan. Sen glömde jag ta bort det. Oj oj.. Mickan som redan var irriterad över nått annat innan, fick vatten på sin kvarn (eller vad man säger) och blev mer irriterad. Sorri!!
Vad är bloggen till för??
Jag har länge gått och undrat över varför så många är inne på denna, utan att kommentera. Fast jag ser tillbaka till varför jag startade den. Ingen är tvingad att läsa den, jag skriver för att få ur mig saker som jag sen inte orkar nojsa om. Så ni kan ju fortsätta läsa utan att kommentera *ler* Så kan jag sluta fundera över detta.
Idag är det onsdag, och jag ska träffa min syster. Vi umgås och sen glor vi på TV på kvällen. Det ska bli trevligt, som alltid. Även om jag inte tycker om hennes karl (som vi nu kallar M) så har jag slutat att bry mig. Vill hon va med honom, så är det hennes problem. Jag har försökt, berättat och vart ärlig om vad jag vet om honom, men hon bara stannar. Häromdagen fick jag veta att han lägger sig i vad hans bäste vän gör (vi kallar vännen J). J är typ 37 bast och vi har väl haft ihop det några gånger.. vi ses inte regelbundet, eller hörs ens. I lördags skjutsade han hem mig från krogen och var nyfiken på hur min nya lägenhet ser ut. Så han kom med mig in. Jag visade honom lägenheten och sen pratade vi (hur mycket man nu får ut av en full Mukkis). Han stack väl härifrån halv fyra, kanske fem.. sen får jag höra att M vart skitförbannad på J för att han kom med hit, ens träffade mig!!! WTF?? Han hade sagt till min syster: "Din syster bara leker med J:s känslor". Varför är jag då irriterad över det här? Jo, för J och jag har en överenskommelse om att det inte är något mellan oss. Ingen leker med någon. Inte vi i alla fall för det finns inget att leka med!!! Och där blir jag irriterad för att M inte är något bättre själv! Han leker med min syster och är tillsammans med henne för att det är bekvämt.


Over And Fucking Out


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fan att ja inte träffade han igår.. då hade jag lätt kunnat ge honom en smäll på käften och bett honom fara åt fanders..



glad idag :)

2009-04-29 @ 10:58:30
URL: http://mikelina.blogg.se/
Postat av: Ehlin

jaha så nu måste jag börja fråga om killar efter krogen, jag trodde de ingick i hur hade ni de på krogen?!!!

Ha ha ha!

Du e bäst Skövde!! <3

2009-04-29 @ 14:00:31
Postat av: Anka

Nu blir jag arg på riktigt...

Alltså den där j...vla M alltså..

Vem tror han att han är eller. Guds bäste barn kanske.

Men NEJ!!



Han har ingen rätt att säga något. Jag har lust som mickan att ge han en smäll.

pusss

2009-04-29 @ 16:24:42
Postat av: Katarina

Lämnar en kommentar, så du vet att jag är här ibland...hittade hit bara för att Ehlin pratar så mycket om dig, så jag blev nyfiken! Plus att hon läser din blogg på min dator, så det var lätt att hitta dig!=)

Ha en bra dag!

Hälsningar Katarina (Ehlins mamma!)

2009-04-29 @ 16:45:47
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Du e juh för go!!!

<3

2009-04-29 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0