Måndag 27 april - Prio??

Jag känner att jag lyckats.
Nya tag och samma rutiner fast hårdare handskar. V kom hem igårkväll. E kom med honom. Och jag måste säga att det känns mycket bättre. V verkar acceptera att det här är hans hem nu. Natten gick väl sådär. Han sov i sin säng till halv fyra (bättre än halv tolv iaf). Och nu på förmiddagen gjorde jag ett tappert försök med 5-minuters regeln för att få honom att somna själv i sin säng. Det tog en halvtimme, men det gav resultat. Han skrek och skrek mellan stunderna jag var in till honom, men ta mig f-- DET FUNKADE *klappar på min axel* !!! Nu ska man bara orka göra samma sak tills han snällt fattar att det är sovtime. Inte tror jag att det är elakt heller. Han blir ju bara tryggare i sig själv när han inser att han "kan själv"!!

JAG ÄLSKAR VILLE SÅÅ MYCKET!!
Update
Jag är så jääävla braaaa! Idag när jag kom till bilen såg jag att jag fått TVÅ p-böter. Nice värre... NOT! Varje på 600kr. Jag som tyckte att jag var så bra och hade pengar över den här månaden.. shit! Ja ja, ska man lyx-parkera, så kostar det.
5-minuters metoden is tha shit!!
Körde samma medicin ikväll som i morse. Och det tog ynka 10 minuter den här gången. Visserligen somnade han på täcket, med huvudet i fotändan, men han sover nu *big smile* Han kanske insåg att man inte ska "mess with this mother" när hon bestämt sig?? Eller så var han bara trött. Han har sovit som ett litet lamm idag. Nästan två timmar på förmiddagen och en timme och 20 minuter på eftermiddagen. Han är ju fantastisk!! Sen hittade han på en lite egen stil i vagnen.

För jag är så coooool

 
Sitter så fint på pottan så.
Pott träning


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet att jag är störd.. Kan inte hjälpat ;) Va kul att det funkade så bra inatt :) Skönt för dig att känna att han trivs :)

2009-04-27 @ 14:16:45
URL: http://mikelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0