Lördag 4 april - Jag fattar inte det nya msn..

Helt enkelt FANTASTISKT.
Jag har druckit tre koppar kaffe och två glas med latte idag. Under tiden blir min nya lägenhet vacker. De har rivit ner ett skåp i hallen som var helt onödig. De har målat tak. Jag har sånna förväntningar på den här.
Det har vart helt underbart väder = sol och inte ett moln. V och jag har gått till stan, till norrmalm och senare hem med hans nya fina vagn som jag köpte åt honom igår. Vi har varit hos Anka och dit kom Fredrik.
Mitt barn är helt fantastisk!! Jag älskar hela världen. Gör solen allt det här??
Sen kom jag att tänka på att det blir en helt ny upplevelse den här sommaren. Jag har ett BARN. Det hade jag förra sommaren också, men då gick hela sommaren mest ut på att gråta, försöka förstå och amma och byta senapsblöjor. Jag försöker fortfarande förstå vissa saker, jag gråter ibland, men inte på samma vis. Nu kan V vara med mer. Vi kan hitta på saker tillsammans. Han är med. Han kramar mig varje dag, och känslan när han sträcker sina armar mot mig och gnyr som en liten kattunge går inte att beskriva. Jag älskar honom såå mycket.

Nu kände jag att den här bloggen vart helt värdelös idag för alla läsare, hahah..



"...en enää muista kasvojas tai mitä mulle sanoitkaan!!!
Mutta muistan miten katsoit,
miten sait mut hehkumaan

Kun katsoit minuun,
kaiken muun mä unohdin.
Kun katsoit minuun,
vain sinun olla halusin.
Kun katsoit minuun,
sytyin sylissäs ja paloin.
Silloin rakastaa sua aloin
kun sä katsoit minuun, hetken niin...
"


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Ehlin

De va ett mycket vacker inlägg tycker jag, jag vet att jag har sagt de förut men du e otoligt duktig på att beskriva känslor med ord Maria. Jag längtar så tills jag får träffa lillskrutten!! Jag du inte lägga ut bild på nya vagnen?

Puss

2009-04-07 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0