Lördag 18 april - Spears

Tillåt mig skratta!
Igår när vi for hem från norrmalm hörde jag något ganska komiskt på radion. Alla som lyssnar på de största radiokanalerna (Rix FM, Mix Megapol, The Voice) har väl hört Brittans "If You Seek Amy". Själv tycker jag att B gjort helt ok låtar den senaste tiden. De är roliga att lyssna på. Texten till den omtalade låten är:
"Love me hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy.
"
Tänker man efter lite så är inte texten korrekt, gramatiskt. Jag fick en sån "fan va dum jag är" känsla. Det riktiga ska vara (som porriga Brittan MENAR egentligen):
"All of the boys and all of the girls are begging to F-U-C-K me" (hon bokstaverar!!!). Varför kom inte JAG på det???!!!


HAHAHA

FUCK me


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0