12 september - Trött!

Jag är så trött, men njuter av det.
Det är konstigt, jag sku kunna somna hur lätt som hellst, men jag går inte och lägger mig. Jag sitter här, och kommer vara grinig som fan i eftermiddag, säkert.. varför pinar man sig med att vara vaken, när man egentligen vill sova?? Jag diskuterade det här för några år sen, med ett ex. Vi kunde aldrig sova ihop. Vi ville ha varje sekund med varandra (ja, det var längesen). Somnade vi någonsinn innan fyra på morgon, så var det nog av ren sluthet.. men det var skönt. Jätteskönt. Varför pinar jag mig nu då? Jag vet inte, faktiskt, jag vet inte.. men det är skönt. Säkert går jag snart å lägger mig en stund ändå.. VEEEEERY INTERESTING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0