Torsdag 9 oktober - En sten

Idag har jag gjort nått stort.
Jag ber om ursäkt till dig "anonym" vars födelsedag jag glömde nämna i ett av mina tidigare inlägg *ler*
GRATTIS!!

Jag vet inte om jag varit dum, men det känns jätte bra.
När jag fick min dagersättning i slutet av förra månaden, fick jag en chock. 500kr hade jag kvar efter att hyran å räkningarna var betalda!! Oj oj, jag och min son ska klara en MÅNAD på 500kr tillsammans.. jippie.. men det har funkat, snålt, men det har funkat *ler* bara man VILL.
Idag blev jag bostadslånsfri.. vet inte riktigt hur jag ska tackla känslan, den är så överväldigande. Jag ÄGER min lägenhet. Den är MIN. Min, min, min!!! Jag fattar inte, jag måste smaka på ordet: M I N . Väggen här är min, väggen där är min, golvet i köket är mitt, fönstret i sovrummet (som också är mitt) är mitt.. Det är sjukt. Det känns bra, jättebra. Mina axlar är lättare, fast de är ganska spända.. å de har aldrig varit, men det är den här flunsan som satt sig.. men det tyngsta är borta i alla fall, mitt bostadslån.

Over And Out

Kommentarer
Postat av: anka

De var jag som skrev:) hihi

2008-10-10 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0