Tisdag 28 oktober - Åt helvete

Det är så fjantigt så jag vet snart inte vad jag tar mig till.
Oj oj, satt och tittade på Rix morgon zoo. Har just varit klädpoker mellan EMD och Gert Fylking. Man kan ju säga att det inte gick riktigt som man hoppades på *skrattar* Slutade med att den 63 åriga Gert står i bara kallingar och EMD har alla kläder på sig. Det är lite löjligt, men ända sen dagen jag såg Danny första gången har jag inte riktigt kunnat beté mig som mig själv när jag ser honom.. till historien hör då att jag ALDRIG ALDRIG vart tänd på en kändis förut, men den här är ju svår att låta bli. Pinsamt, pinsamt - Knäpp mig på fingrarna och önska att jag ALDRIG ALDRIG får träffa karln i verkligheten!! HAHA!!
Idag är det många saker som snurrar runt i mitt huvud. För många egentligen. För många minnen som skär sönder mig fortfarande. Varför försvinner de inte? 28e fucking oktober, varje jävla år. Fuck alla jävla minnen. Fuck åt det livet jag levde då. Jag vill ha en cigg!! Jag vill bara att den här dagen ska vara över. Snälla någon, FÅ MIG ATT SKRATTA!! Det är ingen vanlig dag idag..  



Men vissa saker gör mig lycklig..
Höder på besök!

You are so fantastic
Matte å Fis

Bästa Fippa!!




Over And Out

Kommentarer
Postat av: sandy

pusss:)

2008-10-28 @ 12:27:58
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahahaaaaaa!! nu ska jag göra dig svartsjuk. jag har träffat danny -och har hans autograf.. mhm.. kanske första gången det här året som någon blir avundsjuk på en.. känns bra.. :P

2008-11-09 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0