Tisdag 14 oktober - Åk bort!!

Det är just vad min kropp skriker åt mig nu.
Åk iväg för fan!! Vad ska du här i Skövde å ruttna för? Du gör ju inget vettigt här ändå. Då kan man lika gärna göra nått ovettigt nånannanstanns (många N i det där ordet). Fast det är mycket min kropp borde få utsättas för. För att bara nämna några exempel som står å trängs på prio 1 listan (dessa är inte i nån ordning).
Utsätt min kropp för: Sol (den Brasilianska var bra där), träning, sex (hårt å länge hellst), hård träning (mycket å länge), värme (från sol eller element eller kramar t.ex), fettförbrännande träning (tänkte på mina kilon), snö (för det är mysigt med kall snö, å att åka skidor är också mysigt), träningsvärk, tatueringssmärta (dags för det snart??), förflyttning från en plats till en annan.. ja, som sagt så finns det endel att göra. Å jag antar att jag tar tag i det där också, en dag då jag orkar.
Håller för tillfället på att packa, men tog en paus för typ en timme sen. ORKA hålla på, nu är Villes saker packade iaf. Det viktigaste. Han är ju alltid viktigast *nördar mig*
Så nu är det inte länge kvar till vi åker.
Typ 20 timmar.
Å det ska bli sååå roligt.
Jag saknar det så jag tror jag dör.
Jag längtar tills jag är på vägen å kör mot Kappis.
Mitt Kappis.
Jag blir ju sentimental.
För en HAMN!!!

Jag borde börja göra mig i ordning. Ville sover på övertid å vaknar säkert närsomhellst, fast den som sa att man inte får saker gjorda när barna är vakna, ljuger, eller överdriver lite i alla fall. Jag ser inga som hellst problem med att sminka mig när V är vaken. Han sitter ju så gärna i babysittern (uppfinningen är fantastisk) å tittar på eller leker med sina nallar, han är ju fantastisk. (Nu kom jag å tänka på att Tom använde ordet "fantastiskt" mycket.. hmm, varför kom jag å tänka på det?? Varför hänger det med än för??) Men faktiskt borde jag börja snart. För sen ska det skenas iväg till BVC för vägning å mätning. Å så ska V få börja äta potäter innom kort. Om jag kommer ihåg å hinner så skriver jag siffrorna här senare i eftermiddag/kväll. Jag älskar min bebis i alla fall *ler*

Jag å mina bestyr.

Å dagens bild på min Ville blir den här.
Jag är såå cool  å jag ska till  Åland!!!
70cm och 8300g bebis. De ni!!





Over And Out.




Kommentarer
Postat av: anka

Kommer sakna er massa nu ju :) puss

2008-10-15 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0