Söndag 12 oktober - på onsdag, på onsdag, på ooonsdaaag

Jag förstår ingenting!
Men det är väl som vanligt.. men jag är så frustrerad å arg så jag tror jag exploderar. Du vet vem du är, å du är fan inte förlåten! Time to start kissing butts. Ååh, jag skulle kunna slå dig. Fattar du ingenting?? Är du dum??
På onsdag åker jag till Åland med V. Det ska bli sååå skönt att komma från Skövde. Inte för att jag inte trivs här, det gör jag, men jag är ju fan bara här. Jag har inte ens vart till Hjo som ligger 28km bort sen jag fick V. Nå, jag var ju i Finland, men nu ska jag fara själv med V. Inte mamma, inte pappa, inte syster, inte vänner.. bara V å jag, till andra kära vänner. Jag har saknat Höder så jag tror jag döör. Å det ska bli så kul att träffa henne igen. Å Hedvig, vi ska myysa alla fyra, å det ska bli så myysigt. Sen hoppas jag väl lite på att träffa andra från jobbet också. Sååå skoj. Så Åland, nu blir det inte en lugn stund igen *ler* Min mamma är ju bäst! Jag får låna hennes bil. MAMMA I LOVE YOU inte bara därför, men hon är sååå oerhört gullig som lånar bilen åt mig.

This is where my heart beats extra!
Mariehamn

Over And Out

Kommentarer
Postat av: hedvig

hurraa, hurraa, hurraa! :)

2008-10-12 @ 17:01:26
Postat av: atti

men hej!!! förlåter dej aldrig om du inte hittar till restaurangen och hälsar på! för du åker väl med Rosa???? Astu laivaan ja tervetuloa!!!

kjamizar!

2008-10-13 @ 22:08:24
Postat av: Hanna

Någon som gillar Åland :) synd att vi inte hann träffas något, kram

2008-10-20 @ 16:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0