Måndag 6 oktober - Lite i efterhand såhär.

Finns det nått värdelösare program på tv eller??
Jag har suttit här en stund nu och studerat ett sånt här "ring och vinn pengar" program. Förstår inte folk att de lurar en på pengarna eller?
- Ring å avbryt mig! Jag väntar på en vinnare, hitta gubben i bilden, är det nån där ute som är vaken, har ni somnat?? Hitta profilen, jag vill dela ut 5000kr, jag vill ha en vinnare, ring nu då!! Å så står han (som tydligen heter Micke) och upprepar hela tiden i flera minuter, å då menar jag en HALVTIMME!!! Man blir ju tokig på honom. Sku jag se han på stan sku jag bara vilja sparka honom!! Det är väl inte hans fel heller, men när de står å säger, gång på gång, att man kan avbryta genom att ringa. De tar ju inte in nått samtal, och de startar ju bara om den där jävla klockan. Det är ju patetiskt.

GRATTIS LISA SOM FYLLDE 25 ÅR 3 OKTOBER
GRATTIS EHLIN SOM FYLLDE 22 ÅR 5 OKTOBER

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte med på listan...:(

2008-10-09 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0