Lördag 25 oktober - Hemma igen..

Och det gräts tårar jag aldrig trodde skulle komma..
Det var ju hemskt att lämna Höder (Atti, det är Svarta Malin!!), Matte, Fia och Gisse igår. Typiskt var ju att man inte ens hade vattenfast mascara, till råga på allt så regnade det.. så man såg ut som ett monster vid incheckningen.. kanske hade Lordi fått en medlem till. Det var jättejobbigt att lämna Åland, jag ville verkligen inte. Tack till hela familjen för att ni gjorde vistelsen till en tid att minnas! Vi kommer snart tillbaka!!
Jag var upp och väckte min chef Anja ombord, och hälsade på kockarna (ååh, jag har saknat er!!!). Jag försöker tycka om den där båten, men när jag inte HITTAR OMBORD på den!!! Jag vet att det är folket som gör båten, å jag antar att jag är avis.. jag vill också jobba. Men jag ska njuta av att vara ledig, för det är ju inte alltid man får va det sen.. Sen var V övertrött - igen, eftersom han inte vet bättre än att vara vaken. Vi hämtade tant-Hassel i Norrtälje, och sen for vi hemmåt! Vi stannade några gånger, men allt gick helt bra, förutom att V vägra sova!!!! Väl hemma fick jag inte med mig mer än Villes kläder från bilen, så det mesta ligger kvar.. *pik-pik* V somnade ganska hastigt när vi kom innanför dörren och sov ca en timme. Vilket var skönt, så man fick plocka med post och alla RÄKNINGAR som kommit. På kvällen sen var det andra takter. Kan inte den där tanden eller vad det är, komma ut då så han kan få sova?!! Tycker så synd om honom när han inte får fatt sömnen pga att det kliar i munnen. Ja ja, har man gett sig in i leken, får man leken tåla heter det ju.
Så nu sitter man här hemma igen. Åter i sin vardag.
 
Lite bilder från vår vistelse bjuder jag ju i alla fall på!

Ville å Malin


Bettan å Ville


Matte å Ville


Fis å Ville tittar på TV

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: sandy

åh jag fick tårar i ögonen av bilderna!! så fina! malin o bettan I miss youuu!

2008-10-27 @ 19:44:33
URL: http://sandiban

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0