Fredag 3 oktober - Förkyld

Jag tror jag har ljugit för mig själv hela livet!!
Jag har sagt hela livet (iaf så länge jag kommer ihåg) att "jag blir aldrig små-sjuk, blir jag sjuk så blir jag ordentligt", men jag vettifan om det är sant längre!! Jag har blivit förkyld. Å det kan man ju inte kalla "super-sjuk" direkt.. jag skulle hellre vara supersjuk typ en gång varannat år, än pyttesjuk två gånger om året. Synd att man inte väljer sånt..
Som grädde på moset är det dop på söndag! Hoppas Gud hör mig tacka Honom även om jag har massa snor i näsan och mina ord knappast låter som svenska. Det är konstigt när man blir förkyld, att man inte alls kommer ihåg hur det känns att vara frisk. Iaf jag ser inte ljuset i tunneln när jag är det. Jag är bara låg och snorig och det känns som man aldrig ska bli frisk igen. Fast jag vet att jag blir det, nån dag *ler*

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0