Söndag 23 november - Så var det gjort.

Första barnfria dagen..
Det var lite jobbigt att lämna V hos mamma, men det kändes bra. Jag for in till stan för att göra lite ärenden (t.ex gå på systemet). Det kändes oerhört konstigt, men bra. Hela tiden frågade jag mig själv: "Vad ska jag göra nu då? Vad ska jag hitta på?" Jag ringde till Josse, fast Sanna svarade. Det slutade med att jag for hem till dem i Snabo. Där var lilla Nova. Så det var skönt att det fanns en bebis där jag var i alla fall.
Ville hade inte sovit hos mamma. Fast hon hade läget under kontroll.
Senare fick jag lov att åka till mamma och träffa V under tiden som hon bastade. Sen var det min tur. Jag knäckte en pyys och bara NJÖT till fullo. Jocke, Cissi och Åsa kom med mig till Wallermans. Och där satt vi tills vi fullnade. Mycket trevligt!
Så idag har man mått som man förtjänat.. men det var såå trevligt igår.
Vi (Emil och jag) har grejat med att byta bil idag. Vi (V, syrrab å jag) får låna hans V70 till Åland. Jag tycker ändå att det är ganska moget och modigt av honom att låna den till oss. För om man tänker på det, så känner han inte mig på det viset. Fast, som han säger: "Jag vill hellre att ni åker säkert, det finns inget på en bil som inte går att förnya". Ganska bra ord av en liten kille *ler* Han är bra. Han har mognat en del.
Det ska bli skönt att komma till Åland. Har jag sagt det förut?? Men oj oj, vad skönt det ska bli. Imorn ska det ju bli lite busväder, men det ska nog gå bra. Så snart ska jag gå och sova. För kl 04.30 ringer klockan.
Jag kan gå på vatten,
dansa hela natten.
Jag gör vad som hellst
för dina ögons skull.


Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0