Måndag 17 november - På väg igen!!

Grattis Sanna på födelsedagen!!
Jag skriver några ord om denna fantastiska människa först. Hon är min "svärmor" (jag använder citat tecken för att jag längre inte är tillsammans med hennes son). Det är komiskt, för hennes son å jag gjorde slut för många, många år sen. Jag brukar hälsa på henne ibland, fortfarande. Nu har det dock gått nått år sen sist, men jag saknar henne ibland.. Jag hoppas du får en bra födelsedag i alla fall.
STOOOR KRAAAAM!!
Snart är man på väg igen.

Till Åland bär det. Till min extra familj. Jag hoppas det är okej att jag kallar dem för familj, för det känns såå bra varje gång jag säger det. För jag älskar dem!! Där finns allt stöd, där finns en trygghet, där finns dem jag gillar att vara med, också!  
Det kommer i just rätt tid att åka. Lämna vardagen här, för en underbar vistelse där. Det blir bara en vecka den här gången.. men det ska bli en bra vecka. Ååh, jag ser så fram mot det.

 



"Alla rus i stora famnen och skeppet söker hamnen,
och vänskapen är varm.
Livets gåtor blir så uppenbara och dem kan jag förklara,
när du vilar på min arm.
"









Over And Out



Kommentarer
Postat av: Bodil

åh när kommer du?

vi måste föröska träffa slite längre denna gång om du vill Pusss

2008-11-17 @ 15:22:16
URL: http://www.bloggen.fi/Cara_Mia
Postat av: Anka

Jaha ska du dra igen.. haha du är väl för rolig...

2008-11-17 @ 16:42:15
Postat av: Höder

Inget skulle göra mig/oss stoltare än att få vara din familj! För vad kallar man annars ett ställe där man trivs, där man alltid är välkommen och där man är älskad!! Puss

2008-11-19 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0