Lördag 8 november - Papa don't preach

Jag är så busig!!
Idag blir Villemannen 5 månader. Att tiden går så fort. Folk sa till mig: "Njut, för tiden bara flyger iväg.." Varför tror man aldrig på dem för? För tiden går aldrig fort, det är bara när man ser tillbaka som man inser att OJDÅÅÅ vad det gick fort nu då. Inte som hundra meters löparna, men ändå. Antar jag kommer säga det här resten av mitt liv!!
Så, vad ska man göra idag?
Jag ville hitta på nått busigt, och jag hade en jättebra idé, men satan när det aldrig blir som man tänkt. Har i alla fall bestämt mig för att göra en Ville-tatuering på handleden *ajajaj* Den skulle  bli så snygg. Var ner till Martin igår, men fanskapet hade stängt *ser sur ut* För finns det något mer irriterande än när man verkligen vill ha något gjort, och så blir man stoppad av andra makter. Det är då man märker att man inte alltid kan få som man vill!! Och jag tycker om att få som jag vill.
Mamma kom över nu så det ska drickas kaffe. Kanske jag skriver mer senare.

En bild på månadsdagsbarnet bjussar jag på ändå!
Grattis hjärtat!!


Dagen blev ju bra till slut. Mickan kom över och vi lagade mat, och på kvällen gick vi ut på en promenad till stan och hem. V var jätte duktig i sin vagn. NU duger det minsann när man höjt ryggstödet!!


Ut och gå!!



Huh??



Sovtajm hjärtat!!



Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad söt han är :D Grattis Ville på 5månadersdagen! Kram Familjen Jakobsson/Karlsson :D

2008-11-08 @ 10:46:21
Postat av: hedvig

åh, sötbebis. :)

jag saknar er, kom tillbaaakaa!

2008-11-08 @ 14:26:14
Postat av: sandy

aså gulluungeeeee, vill bara hålla om honom sötsötsöt :)) grattiiiisss till ville!! snart kommer han väl i skorna som han växer ;)

2008-11-08 @ 17:52:29
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0