Lördag 29 november - Är man Mukkis så är man.

Jag har kommit på att jag är så bra.
Jag tror inte att någon hade väntat sig något annat heller. Idag var vi till Mariehamns bowlinghall och bowlade. Vad skulle man annars göra där?? Det var bara att hugga tag i alla barnen och sticka iväg. Fippa, Fia, Ville, Malin, Matte, Christina och jag. Swusch så var vi där. Och jag förlorar för att hålla traditionen vid liv, men det var ju skoj.
Sen ändrade syrran och jag oss med vårt åka-hem datum. Meningen var ju att åka nu på måndag, men vi stannar till onsdag istället. Vi trivs här vi. Jag messade till E för att berätta att hans bil blir här. "Det behöver du inte fråga om, klart ni får stanna där om ni vill". Det E inte fattade var ju att jag inte FRÅGADE, utan bara nämnde. Vi hade ju naturligtvis stannat även om han inte velat. Men, men, tror han att han är Gud så varsågod!!
Jag har fortfarande inte ens fått en vink om vad vi ska föreställa vara för något, han och jag. Antar att det kommer vara såhär ett tag framöver.. jag får väl leva med det bara.




Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0