Lördag 15 november - You gonna cry for me.

Save up all your tears, you might need 'em some day.
Jag lovade mig själv att inte få helvetet att blossa upp här igen, men här sitter jag med flammorna dansandes över mina axlar, hot, hot HOT, it's too fucking hot in here!! Jag gjorde fel, jag vet, men jag är så svag. Vad fan ska jag göra för att få helvetet att frysa till lite??
Cast Away!
Kollade på denna otroligt super bra film igår. Jag undrar om det finns någon film som kan mäta sig med den.. klart det, men den är för jävla bra!! Hur skulle man själv bete sig om man var tvungen att bo på en öde ö?? Jag undrar om man hade haft den överlevnadsinstinkten (jobbigt ord där). 
Äsh, jag vet inte hur jag ska fortsätta på det här.. så jag lägger ner't. 

(Känner mig ganska missnöjd med det här inlägget.
Fanns inget värt att skriva om.
)


Over And Out


Kommentarer
Postat av: hellvig

tycker det är en väldigt orealistisk film, för han kissar bara en gång.

2008-11-15 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0