Fredag 14 november - Tragiskt

Att det inte är fler karlar som läser denna blogg!! SKÄMS!!
Det är mellan 15-60 pers som läser den här bloggen dagligen. Att alla skulle vara brudar, har jag svårt att tro!!
Vart är kommentarerna som jag är VÄRD!!??!!
Jag vet att jag började den här bloggen för att jag ville ha någonstanns att skriva av mig. Varför har jag då börjat härja om att ingen kommenterar mina inlägg? Jag kan väl omöjligt vara medhållen av ALLA, eller? (Efter det här har jag väl inga läsare kvar HIHI).



Grattis Pi på 4-årsdagen!
Grattis Emil och Emilia på namnsdagen!!



RIS SKA DU HA DITT AS!!

Jag har ännu en vän som väntar barn. Hon och hennes pojkvän har försökt bli med barn ett tag. 
Man har hört om att man kan blöda lite i början av en graviditet, men man har aldrig hört om någon i ens närhet som gör det. Detta har nu hänt min vän. Och hon fick ganska kraftiga blödningar. Klart man blir orolig!! Man ska ju inte ha mens när man väntar barn, det är ju det som är lite av ett kvitto på att man ÄR MED BARN.
Hon ringde mig häromdagen och berättade att hon varit hos läkare, barnmorskor, hon har även fått ett ultraljud för att se att allt står rätt till. "Det är ingen fara" sa de till henne. Hon fick se det lilla, lilla hjärtat slå. Hon lugnade sig lite, men det fortsatte blöda.. Vid ett tillfälle ringde hon till Sjukvårdsupplysningen, berättade att hon var förstagångs-blivande-mycket-orolig mamma. Och hon undrade vad hon skulle göra. Personen i telefon viste INGENTING (hallå!!! Vart jobbar du???) och sa till slut: "..men blir det missfall, så blir det.." VAD FAN!!
kan man ju inte säga!!
När min vän berättade detta för mig, kände jag bara ett sug i armen att jag ville slå någon (hellst bruden hon pratat med). Vad fan är det för jävla service??!! VA?!! De jobbar på fucking SJUK-VÅRDS-UPPLYSNINGEN. Jag vet inte vad som ingår i deras arbetsuppgifter, men jag skulle inte tro att de får betalt för att vara BITCHES mot oroliga människor. Det är som om folk skulle komma ombord på vår båt och det skulle vara storm, folk blir ju oroliga, och jag svarade "men sjunker vi, så gör vi!!" Sitter den där människan och säger: "DÖR DU SÅ DÖR DU" om du ringer in och säger att du tagit för stor dos av din medicin också eller? Ååh, jag blir så arg!! 
FYY FAAN!!
- Säg upp människan!! Jag hatar henne!!
- Hon sköter inte sitt jobb.
- Kan någon i alla fall sparka henne på smalbenet?!!

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: mackie

FY fan va vidrigt att höra!!! om dom dessutom försökt bli me barn ett tag o äntligen e de så e de ju ännu känsligare allt som har me ev komplikationer att göra, fy fan för såndära känslo kalla människor! va ahr såna i service yrket att göra som inte kan tas me folk, såna ska städa, sitta instängda i ett kontor eller gå på betende terapi elr dyl. uch uch uch. o på en sjukvårdsupplysning dessutom där man ska va xtra trevlig o visa förståelse. fan alltså. du borde ta reda på va hon heter o ringa hennes chef o härja loss lite, du som har lite till finskt temprament i dej ;) hehe hoppas allt ordna sej m kompisen iaf!

2008-11-15 @ 22:25:51
URL: http://mackienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0