Torsdag 8 maj - Naveldjup...

Jag trodde aldrig att jag skulle se botten på min navel - ever!!
Jag har alltid haft världens djupaste navel (eller ja, djup iaf), men inte längre.. jag kan se botten av min navel, å snart buktar den UT!! Vad är det här?!! Jag trodde inte det var möjligt.. men tydligen. Det är läskigt, men man får väl vänja sig, å förhoppningsvis pluppar den in igen, en dag. Fast så länge ska jag göra allt för att ha den under kontroll, kanske måste jag tejpa den (??). 
Jag har haft sånna drömmar i natt. Jag har hört att man drömmer mycket i slutet av en graviditet (för det är väl där jag är).. men det här var hemskt. Fattar inte varför jag drömmer om den där karln. I drömmen träffades vi och kramades. Jag kände hans händer på min rygg, jag kände hans närhet. Närhet som alltid var så viktigt för honom. Han sa: låt mig hålla dig en stund bara..
Det var jobbigt..
Sen drömde jag att jag skulle klippa klorna på Phoenix (Joels katt). Men jag klippte dem för kort, så de började blöda.. fy fan, varför drömmer jag sånt för?? Har det nån mening eller?? Inte kan det vara hälsosamt att drömma om blod heller.. eller?
Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0