Måndag 19 maj - 100,4 kg kärlek

Nu får det väl för fan räcka ändå?
Så är man på väg till sin 25e födelsedag då. Imorn är man närmare 30 än 20. Men jag har inte så mycket panik över det där än. Ålder är nått som sitter i huvudet, man ska bara inte tillåta den att falla ner i kroppen!! Får se när man får åldersnojja då. Inte snart hoppas jag.. än så trivs jag med mitt liv, och min ålder. Vad fan är 25 då? Hälften till 50. Jag tyckte det tog för jävla lång tid att komma hit ja...
Så, nu har man för första (och för hoppningsvis sista) gången passerat 100 kg sträcket. Ajaj, det kommer bli tufft det här.. att gå ner sen!! Men men, är det nån som vill ha en 100,4 kilos kärleksklump, så varsågoda!! - Näe, men Herre Gud, jag måste ju börja röra på mig sen. Jag är ju ett pucko som inte har rört på mig nu.. men, som man säger: Det är lätt att vara eftersmart!
Idag fyller Sandy år!! Så grattis till dig med bruden. Jag saknar dig massa. Hoppas vi ses snart.
Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0