Tisdag 11 mars - Den sommaren...

Den sommaren, den sommaren.
Fick mail av min kusin, Milja, nyss. "Nu är det tid att ta fram kalendrarna och planera in årets kusindejt 2008!!" Och nu är jag helt mentalt i stugan med mina älskade kusiner och har trevligt. Helgen vecka 30 blir det av. Det är så sjukt kul. Och det som är bäst är ju att vi verkligen håller i den här traditionen. Dock kan ju inte alla komma alltid, men kul att träffa de FLESTA iaf. Det kommer vara så annorlunda i år bara. Tiina har barn, Tuukka har barn, Milja, Meri, jag har barn... herre Jesus. Vi förökar oss =)
DET SKA BLI SÅ SJUUUKT KUL!!!
Annars har jag vart vaken sen sju i morse. Började tvätta, bestälde tågbiljett till Stockholm (för 647kr!!) Det är ju inte klokt vad det kostar att ta sig 300km bort.. men man betalar bara och ser glad ut. Fast enligt min sjuka dröm i natt så borde jag inte haft råd med den där biljetten heller. För i drömmen sa mitt kontoutdrag att jag har 612 kr kvar på kontot :s Men det stämde ju inte (tack och lov).
Jag har haft en sån där mys-känsla nu på morgon. Var nog för att solen försökte kika fram en stund. Man önska det var 25 grader och sol på balkongen.. ååh, jag saknar de där mornarna!! Och jag saknar doften av barr.. en promenad uppe på berget. JAG VILL HA VÅÅÅÅÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0