Lördag 22 mars (Påskafton)

Jag hittar inte min katt!!!

Marimekko Pi
Fast hon låg inlindad och myste i Marimekko *skrattar*

Joel och Simon.
De är mina älskade kusiner (fast jag har vuxit upp med dem, så jag brukar kalla dem för mina bröder). Det är konstigt hur man räknar det där. Dagens familjer består ju av halvsyskon, plastsyskon, småkusiner och allt möjligt nuförtiden!!
Igår var jag till Joel iallafall och blev bjuden på världens godaste TACOS. Det var så gott, å jag tror att det smakade bättre eftersom jag måste erkänna att jag saknat dem (Joel å Simon). Det var bara vi tre och det var så trevligt. Jag är medveten om att de är världens största NÖRDAR gällande datorer. Det är knappt så man kan diskutera nått annat än datorer och sport med Joel.. men jag måste ju älska honom *LER* Simon är världens bästa. Han är så insatt i min graviditet också, och jag känner mig så omtyckt när jag är med honom. Han "vet" ju vad jag går igenom.
Tacos med Joel å Simon
Joel (närmast kameran) och Simon
gillar tacos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0