Fredag 7 mars - Ååh, jag har ångrat mig, jag vill inte mer!!!

Ååh, jag har ångrat mig, jag vill inte mer!!!
Jag vill vara blond istället!! Jag vill inte ha rött hår mer. Men jag orkar inte lägga energi på att färga håret stup i kvarten.. varför valde jag inte BLOND istället för röd när jag fick färga håret?? Jag är så arg på mig själv just nu.

Jag var jätte arg å sur å avundsjuk i måndags. Faktiskt var jag lite lättad också. Fast det var falska förhoppningar. Och jag blev helt totalt vansinnig sen. Det började i helgen då min "kära chef" sa åt mig att det kommer en ny på jobb på tisdag och att jag skulle vara mentalt förberedd på att jag inte skulle få åka hem på tisdag kväll. Jaha, tänkte jag, är det så mycket bokat då? Så kollade jag bokningslistan: 53 pass. OJ DÅÅ! Det blir ju kaos då (låter lagom ironisk). Och Pirre sku få åka hem på måndagkväll ändå, trots 130 (!!!) pass. VAR FINNS DEN RÄTTVISAN??!! Men som mitt logiska huvud tänker så får väl inte Pirre heller åka hem då. Men JOOO ta mig fan, det fick han. (Jag är inte arg på Pirre, det är ju inte hans fel att vår chef lider av galna hormonsjukan!!! Å är maktmissbrukare). Så vi fick jobba häcken av oss (ja, jag är fortfarande gravid och borde ta det lite lugnare!!!) på kvällen. Och som "tack" fick vi höra att VI VAR DUKTIGA IKVÄLL!!!! Oj, oj, jag tror mina hormoner skulle rymma!! Högröd i ansiktet. Hon hade ju insett att det var fel att skicka hem Pirre, men som om HON sku erkänna att hon
gjort fel.. SÄKERT!!
Och inte fanns det nått skillt att göra på tisdagkväll heller. Patrik som kom "ny" var superbra. Jag satt i kassan fem minuter, och rengjorde vattenbaden. Vi var klara kl 21.50. Vad hade en fördröjning med 20 minuter gjort? Vi har ju arbetstid till 23 iallafall!!!!
Over and out.

Jaa, idag har det inte hänt sådär jätte mycket. Har masserat och vart hos Mickan.. surprised?? NOOO... Ja, ja, så var jag där en stund, höll på att somna, så kom hennes far.
Sen åkte jag hem å laga pannkakor *mumma*
Så pratade jag med Tony över msn. Det var det trevligaste på dan tror jag.
Sen kunde jag inte låta bli att ta ännu nån mage-bild.. hihi.
Vecka 29
Vecka 29.
Och jag börjar känna mig lite gravid nu faktiskt *ler*

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej skövde, så du bloggar oxå :) Ebba sa att du blogga... Syns snart på jobbe! Kram

2008-03-10 @ 11:18:58
URL: http://www.bloggen.fi/Cara_Mia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0