Onsdag 4 juni - WHAT did just happen??

Nu börjar det hända grejjer, finally!!
I morse släppte slemproppen (hoppas jag att det var iaf) och tur var väl det, för jag hade börjat tappa hoppet om att ungen någonsin vill komma ut å träffa mig!! Jag kan ju förstå den, jag skulle inte heller ha nån brådska ut för att träffa mig. Den ska ju leva resten av sitt stackars liv med mig ju *skrattar* Fast den har ju redan levt 9 månader I MIG. Så vad kan vara värre?? *skrattar igen*
Imorn blir det ultraljud å koll av fostervattenmängd.. är lite nervig, men det ska väl gå bra!!
Over And Out.

Kommentarer
Postat av: Lina

härligt! hoppas det gick bra idag! o att bebis kommer snart!

2008-06-05 @ 11:58:14
Postat av: atti

väntar med spänning på resultatet - poika vai tyttö???
hoppas allt går bra, håller tummarna . . . miljoner kramar fr atti

2008-06-05 @ 19:36:04
Postat av: emilia

va skönt att höra!! Hoppas allt går bra imorgon nu, ha de gott! massa kramar emilia & Aron

2008-06-05 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0