Måndag 7 juli - Packar för två.

Å Micke ringde häromdan!!
Att packa inför fyra härliga veckor känns ju kämpigt, när man packar för en, men nu ska det packas för två. Varav den ena är en bajs å spy maksin *ler* Och det var så länge sen man var borta länge, så man vet inte riktigt hur man ska packa.. eller ja, jag var ju i Brasilien ganska nyligen.. fast då hade jag inte Ville... det är lite svårt i alla fall..
Idag lämnade jag V för första gången, under en längre stund, till någon annan, medan jag åkte iväg. Det kändes skumt, men bra. Jag litar på Hassel och det hade gått bra. Jag är stålt över alla (Hassel, Ville och mig). Sen kom Fredrik över på kaffe och tårta. Vi firade att han fyller år på onsdag och jag tror han uppskattade det, trots att han inte tyckte om marsipan *skrattar*
Det är förbannat skönt att sova, när man gör det.
V och jag tog en tupplur idag. Mellan klockan 16-17,30 var vi inte kontaktbara någon av oss. Oj oj, vad det var härligt. Att känna total avslappning igen. Man sover ju lite dåligt, och halvdant nu, när man än sover, men den där stunden var guld!! Det var nästan synd att man vaknade, jag hade kunnat sova tretton timmar till.
Jag fick tråkigt och ringde morsan, sen tog jag V under armen och gick på promenad till norrmalm. Under färden ringde jag Ehlin och pratade lite med henne *I miss her* På norrmalm mötte vi Joel och Simon som spelade spel, men det är alltid trevligt att träffa dem. De är ju trotts allt mina kusiner *ler* Så matade jag V och sen gick vi hem. Det var skönt med en promenad också.
None
Sen fick jag kvällsbesök av Hassel som var lite orolig, med all rätt, för min resa, men jag uppskattar det du säger gumman, det vet du. Och jag lyssnar på dig!!! Jag är lite bångstyrig ibland, och jag vet det. Jag är också rädd om V.. så TACK!!
Over And Out!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas ni får det bra på resan! Mina pojkar åkte till Finland igår.. såå ensamt här hemma :( men jag ska jobba nästa vecka, sen åker jag också :) Kram på dig! Saknar dig massor!!!!

2008-07-11 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0