Torsdag 10 januari - Tjohoo

HEJ HEJ!!
Hur kommer det sig att man känner sig så mycket större på morgnarna, nuförtiden??
Förr var det alltid på kvällen. Nu känner jag mig stor som ett hus varje morgon, vilket går
över under dagen.. hmm.. wierd. Det är lite wierd att vara gravid idag.
Men jag längtar till att bebisen kommer. Det ska bli skönt att vakna varje timme i några månader (man får hoppas att det håller sig till några månader bara *ler*). Det ska bli skönt att vara ute å gå med en barnvagn med en bebis i. Det ska bli helt underbart att se när bebisen växer upp. Samtidigt kan man ju inte låta bli att oroa sig för hur det blir när ungen börjar skolan. Med tanke på hur dagens ungdomar är idag..
*pusta*
Men det är många år dit =) Thank God.
Igår när jag var på KSS med morsan så hittade vi bilbarnstolar. De går att hyra för 400kr/9mån. Det är ju helt fantastiskt. Då slipper man den utgiften, å ungen får ju ändå inte plats i den längre än så..
Oj, oj, att det är så mycket att tänka på. Men så är det ju med allt..
Så, idag ska jag träffa Eva å Jerry. Det ser jag verkligen fram mot!
Ha en bra dag!!
Puss!

Joo, de var så duktiga så! Jag är så stolt över mina klasskompisar. Eva å
Jerry var så nervösa, men de gjorde det. "Nu är ni anställda, tills motsatsen
bevisas" =)
Eva åkte hemmåt vid 18 tiden ikväll, och Jerry en halvtimme senare. Det var
jätte trevligt att träffa dem igen!! Vem vet, snart kanske de flyttar hit (??).

Så nu är det bara mys med katten resten av den här kvällen. Skönt att bara
vara hemma å glo på tv. Å bättre sällskap än katten kan man nog inte ha
just nu..
Gos med Pi
PI OCH JAG GOSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0