Tisdag - Första gången!

Ska jag börja med att presentera mig själv? Har aldrig vart bra på det, men
jag kan ju försöka.
Jag är Maria (Mukkis/Skövde, beroende på vart jag befinner mig). Jag älskar
livet. Är 24 år å jag ska bli mamma, å jag tror inte att någon i hela världen kan bli, och
visa, sån glädje över någon annans graviditet än min åländska vän, SANDY !
Hon slog nog rekord i att (över MSN) berätta hur glad hon var för min skull.
- Tack gumman!!


Världens bästa Sandy!!

Ja, jag bor här i Skövde. Bor i en tvåa (än så länge) med min katt, Pi. Jag är
singel sen ett år tillbaka. (Alltså, nu skakar ni på huvudet och kollar tillbaka
i texten... "var hon inte gravid just??" Joo, men fadern vill inte vara med, och
jag accepterar hans beslut. His loss..).
Trivs bra här.

Jobbar på Ålandsfärjan, vecka-vecka. Älskar mina arbetskompisar. De är bäst!

Har ett litet tråkigt och tragiskt bagage, men har kommit såhär långt
i livet iallafall =)

Är jag ledig, umgås jag gärna med mina vänner, skvallrar och fikar
för min lön.
JA, det var väl det mesta om mig..
Så får vi se vad det blir av den här bloggen sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0