Tisdag 8 januari - Jag är för satan ingen låtsaskompis!!!

Jag är ingen LÅTSASKOMPIS!!
Ja, för sen när begärde jag att finnas för andra människor när det passar dem? ALDRIG!! Jag är väl för fan ingen låtsaskompis som inte har nått annat för mig än väntar på att någon ska "ha tid för mig". Folk som inte respekterar min tid kan dra åt h... speciellt om det är eventuellt BLIVANDE GUMMOR till mitt barn!! Voi vittu. Jag kan explodera.
- Oj, vad bra att du messa, jag hade helt glömt bort å nu har jag 1000 saker att göra innan jag ska till jobbet..
Jag sa bara: - Jag börjar vänja mig..
Å då får jag höra: - Men skärp dig nu.
Va?!! Ska JAG skärpa mig?? Men vad fan ska jag säga då? Det är ju inte första gången det händer!! Å jag tänker faktiskt INTE acceptera sånt här betéende!!


God kväll.

Nu har jag vart hos Joel å Mickan å ätit pizza. Det var mumma för magen det.

Sitter nu här (på min nya favvo sida) å väntar på att CSI Miami ska börja.

Hanna ringde här, tidigare idag. Det är synd att vi jobbar så mot varandra,

så man inte kan ses en gång. Ioförsig är vi båda lediga nu till på tisdag, men
ändå. När man just har kommit hem så vill man inte hålla på å fara över
hela landet igen (Stockholm). Kanske man får ett ryck å far till Stockholm en
dag tidigare än beräknat sen ändå =) Man vet ju aldrig.

Hanna

Hanna är en jätte bra kompis. Jag gillar henne skarpt!! Men nu ska jag ta reda på om mina kära klasskompisar
skojjar med mig eller om de på riktigt tänker komma till Skövde på torsdag!! Låter helt skumt.
Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0