Tisdag 29 januari - Kärlek...

Lycklig eller olycklig kärlek, vänskaps kärlek, övermänsklig kärlek, kärlek till ett barn/pojkvän/vän??
Hur mycket kan man älska en människa? Hur mäter man kärlek? Och det finns ju så många sätt att älska på, så hur vet man att man älskas på rätt sätt? Kan man stanna hos en person bara för att det är praktiskt?
I en av mina senaste relationer, vägrade jag nästan släppa taget. Av anledningen att jag trodde att jag älskade honom och inte kunde leva utan honom. Till slut kunde jag göra nästan vad som hellst för att han skulle ta mig tillbaka (vilket han inte gjorde).
Sen kom han på, ett år senare, att han ÄLSKAR MIG och kan inte glömma mig.. vid den tiden kunde jag bara inte ta han tillbaka! Det gick inte. Min hjärna och mitt hjärta hade lärt sig. Jag kan fortfarande idag säga att jag älskar karln, men jag vet att det inte kan bli VI!! Vi varken VILL eller ORKAR offra så mycket för varandra.
Bebisen sparkar och lever!
Mage2 v24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0