Onsdag - God morgon!

Nu har man vart vaken i typ en timme. Skönt det.
Det är så, att EvaS&Jerry kommer till Skövde imorn. Fan va
skoj!! De ska på arbetsintervju på Clinic, så jag håller
alla tummar jag har för dem. Vore kul att ha dem här.

EvaS&Jerry diplom
EvaS & Jerry tar emot sina diplom!!

Jag ringde till Sodexho här på morgon. De som vill anställa
MIG som massör =) Å jag ska på möte om en timme.
Måste duscha å göra mig i ordning först.

Jag har en ny favoritlåt: Petter, Logiskt.

"Det är så logiskt, alla fattar, utom du.
 Du har inte en aning.. du har inte en aning,
 aning..
 Det är så logiskt, alla fattar, utom du.
 Du har inte en aning.. ATT JAG TÄNKER PÅ
 DIG PRECIS JUST NU!!"
(jag tänker på en speciell person just nu..
det kommer aldrig bli vi två, men, jag älskar
honom mycket)


 Kl. 13.21
JAG ÄR BÄST!
JAG ÄR BÄST!
JAG FICK JOBBET!
JAG ÄR BÄST!!

Jaa, nu har jag tvingat min kompis att ringa veterinären angående sina katter. Två galna hankatter ska bli av med
bollarna om tre veckor =)


God kväll igen då =)
Nu har jag flummat runt hela dagen känns det som. Ändå har jag inte gjort så mycket.. är helt slut!! Jag lovade Sandy att jag skulle lägga upp en bild på magen idag, så här kommer den:
Mage1
Inte är den så stor heller. Men glad är jag ändå.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

shit ! det va inte igår :)

2009-05-04 @ 00:31:28
URL: http://mikelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0