Lördag 26 januari - A new room appeared!!

Jag hittade ett helt nytt rum i min lägenhet!!
Ja, jag vet. Klockan är 23.48 å jag är inte full!! Men det har hänt på riktigt. Helt plötsligt uppenbarade sig ett helt nytt rum med mycket mer space i min lägenhet. Vart har allt utrymme gömt sig förut?? Min kompis, Jalle, och jag byggde lite IKEA-möbler och hux-flux uppstod ett helt dansgolv i mitt vardagsrum. Inte gråter jag över det heller.
Nu gäller bara att få tummen ur å ringa till Gengåvan så de kommer och hämtar mina överflödiga möbler, som jag längre inte behöver, så kan jag tjäna 2kvm till på det. Det vore ju fantastiskt.
Bada bastu med Simon.
Skedde tidigare ikväll. Och helt härligt var det. Tur att det är lite finne kvar i honom med, så han gillar värme. Inte som andra som böjer sig efter att de kastat en skopa vatten... sånt tycker jag är tråkigt. Ska det vara bastu, så ska det bannemig vara bastu!!
Sauna
Bastuflotten. Fy fan vad det sku va mysigt att äga en sån då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0