Fredag 11 januari - VÄRLDENS SÄMSTA SÅPA

VÄRLDENS SÄMSTA SÅPA!!
Ja, jag antar att alla sett "Våra bästa år" (en annan såpa som är likadan är "Sunset beach") 
på burken nån gång. Säkert sådär hastigt, så man hinner tänka:
"SHIT vilken kass såpa!!" Å så byter man kanal.
MEN, jag har ägnat några timmar av mina lediga dagar åt att glo på det, och faktiskt ge det en chans!
Vilket jag idag ångrar bittert!
Jag tänker ALDRIG MER GE EN SÅ FÖRBANNAT DÅLIG SÅPA EN CHANS!!!
För är man NORMALT funtad i hjärnan och vet på ett ungefär hur världen fungerar (vilket man börjar
uppfatta vid tio års ålder)
, så KAN MAN INTE SE den där såpan!
Den är så otroligt, uruselt gjord!
Någon har startat en brand i ett cirkustält (å denne personen är en mördare). Alla som har huvudroller, springer runt där inne som yra höns å låser in sig i en jättestor bur (som cirkusens tiger rymt från).
(Hur fan kommer man på att låsa in sig i en bur, när det pågår en BRAND i samma tält??)
En person vet vem mördaren är (cirkusdirektören), och han står och pratar inför en publik, och ska just berätta vem mördaren är (vilket han gjort i tre avsnitt nu) hamnar på sjukhus i koma efter att han fått en hink med blod över sig, och senare hela hinken i skallen. Men han vaknar under samma avsnitt och blir återigen "mördad" av mördaren som klätt ut sig till sjuksköterska, ger honom en dödlig injektion (som gör att hans lungor kollapsar, hjärtat stannar, men fortfarande blir hans hjärna tillräckligt försörjd med blod och syre, så han helt medvetet ska veta att han håller på att dö).
Men vilken profsig läkarpersonal de har på sjukhuset som lyckas återuppleva honom med 20ml adrenalin (!!!), och när han-som-vet-vem-mördaren-är, ligger halvt i koma och halvt är vaken, står en komisarie vid bädden och skriker: "DU MÅSTE BERÄTTA VEM MÖRDAREN ÄR, NUU!!!"
Hur fan är man funtad när man gör en sån såpa??
Hur är man funtad när man SER på en sån såpa??
Det finns t.o.m en hemsida för den här dåliga såpan: www.sonypictures.com/tv/shows/daysofourlives/
Days
SHIT POMMES!!

Kommentarer
Postat av: sandy

hahahah

2008-01-11 @ 11:52:49
URL: http://sandibandi.blogg.se
Postat av: malin( & pontus)

heja vbå

i love it...12 år har ja följt skiten nu haha

2009-01-15 @ 23:09:37
Postat av: jennie

kunde inte sagt det bättre själv! tyvärr har jag bekanta som är helt frälsta i denna såpa och jag kan för mitt liv inte förstå det!

heja!

2009-05-10 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0