Tisdag 26 februari - Damn you!!

Att EN fucking person i hela världen, kan få hela min värld att rasa samman. Det är sjukt!!
Nu mår jag lite dåligt faktiskt. Men inte sådär så jag sku ta livet av mig. Snarare kräks-dåligt. Men pissigt skit dåligt mår jag. Det beror på mig själv, och jag är väl medveten om det. Jag vet att Hanna kommer vilja slå mig, och HÅRT som fan, när hon läser det här. Men jag är SÅÅ värd det. Och jag känner att den där käftsmällen skulle sitta rätt just här *pekar på kinden* (Hanna, du vet vad det handlar om!!).
Vad tänkte jag med? Eller vad tänkte HAN med? (Självförsvar!!) Vad är vitsen med att trycka ner en människa i sina egna skor? Och få den att känna sig som en liten lort som inte är värd gatstenen den ligger på en gång!?!!? Självklart är det för att hjälpa mig sluta. Men TACK SÅ JÄVLA SKIT MYCKET TOM-JÄVEL!!
Att jag skulle vänta ett oäkta barn, att jag inte skulle ha annat än problem med det här barnet (??) VA!?? Vart får du allt ifrån? (Nu var det väl inte riktigt PRECIS såhär han uttryckte sig, men nästan) ¹Vad är det du menar, när du säger att jag hatar dina barn? När började det här handla om DIG föresten *skakar på huvudet och drar i håret*? Kan man hata barn, undrar jag först? Jag kan skriva en roman om bara dem. Och dig i kombination med dem, med mig inblandad. Herre Jävlar vad dum du är!! Och alla borde veta det. Allt som hänt dig är du säkert värd!! ²Du viste gott och väl att jag inte vill flytta just nu (som var då också). Jag kan berätta för alla VARFÖR också. Det var så att jag blev utkastad, gång på gång på gång!! Oj, vad lätt det är att lita på en person efter ett sånt år. Jag skulle heller inte trivas där. Inte ens om jag var lycklig med dig (that never gonna happen), men jag skulle aldrig känna mig hemma på ön. Jag har mina VÄNNER HÄR. Och att kompromissa är inte riktigt din te-kopp va!??! - NÄE, bannimig!! ³Och när jag läser tillbaka i den här texten, så har du faktiskt rätt. Jag är hysterisk. Men, jag trivs med det. Och jag skulle nog vara mindre hysterisk om jag var lika gammal och vis som dig, eller? THIS IS WHO I AM DAM'ET!!
So, this was the reaktion you waited?!!? Never you again..
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va jag gillar att läsa vad du skriver, fast detta var juh inte roligt, men jag älskar hur du uttrycker dej gumman =) miss you!! puss

2008-03-05 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0