Tisdag 12 februari - Måste man alltid vara så jävla ärlig??

Måste man alltid vara så jävla ärlig??
Nog för att jag är det. Men jag orkar inte ställa till scener varje gång. Och jag orkar inte förklara mig!! Vad är det som är så svårt med att HÄLSA PÅ HOS MIG IBLAND?
Idag sitter jag hemma i min lägenhet och väntar på att Gengåvan ska komma via och hämta lite saker som jag vill bli av med. Men när de inte kan säga nån tid, utan "i eftermiddag". Man vågar ju inte åka nånstanns för då ska de ju ringa då, självklart. Så här sitter jag, själv. Jag klarar mig själv, men det vore kanske trevligt med lite sällskap (??) ibland. Ringde till en kompis tidigare och frågade om hon skulle med till mig (för jag har faktiskt hunnit vara hos mormor och morfar i alla fall, så här, hela dagen har jag inte varit). Men det gick då rakt inte, eftersom det skulle lagas mat och hennes pojkvän var ledig från jobbet idag. "Du kan ju komma hit när de har hämtat sakerna". DET GÅR INTE ATT GÅ UTANFÖR DEN DÄR LÄGENHETEN VA!!?
No hard feelings. Jag kommer inte vara sur över det här om några minuter, inte förrän nästa gång det händer.. jag gillar dig jätte mycket. Men ska det vara så svårt? Jag vill inte diskutera detta heller. Bara få det ur mig här och nu.



VECKA 26

Maggen växer i alla fall =)



Det var då själva fan!!

Nu blir man anklagad för att ha strulat med sin arbetskompis också!! Vad satan. Tror folk att jag inte har annat att tänka på än att strula med andras partners? Oj, oj.. vill jag ha nått så kan jag väl fixa det själv!! Inte behöver jag ta någon annans karlar heller. Jag trivs bra i mitt singel liv. Jag vill inte ha någon! Sluta anklaga mig!! 

Kommentarer
Postat av: hanna (ålänning)

åh, så sponge-bob åkte upp på väggen! maria, jag har sagt åt dig att sluta strula med barbros karl.. låt henne ha det ända lilla hon har ifred.. H

2008-02-21 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0