Söndag 10 februari - Get a fucking life!!

Get a fucking life!!
Kanske jag borde säga åt mig själv? - NÄÄ! Det är så kul att lägga sig i andras liv, så varför se på hur ensidigt och ospännande ens eget är? Hihi..
Emilia från Brasilienklassen var här igår. Det var jätte trevligt att träffa henne igen! Och att gå tillbaka i tiden och skvallra, om allt det där vi skvallrade om i Brasilien, var som att sitta i en tidsmaskin. Fan va kul. Nästa gång åker jag till Kulta och tittar.
Idag ska jag ringa Lisa (först ska jag duscha) å sen ska jag åka å handla med Mikaela å Joel (eftersom de inte har några KÖRKORT eller bil, så de åker med mig då. Varför gör ni inte teoriprover för? KÖRA BIL KAN NI JU!!! Mikaela iallafall!! Det är ju inte svårare än ett vanligt prov i skolan).
Sen är det sån förbannad hockey på tv som man inte får missa heller. Igår förlorade Finland med 5-0 mot Ryssland. Jag messade med min kusin Valtteri då och sa att jag ska bli rysk å flytta dit å hejja på Ryssland i framtiden. Han sa att han skulle flytta till Sverige å bli ingenjör. Jag frågade om han ville flytta till Eskilstuna då, eftersom det bor gott om finnar där. Då sa han - Nej, jag måste komma ifrån det här landet, vart finns sweduchiks-arna??
Antar att det bara är jag som viker mig dubbelt av det här. Men det var hysteriskt kul igår när vi messade!!!
Jag å Valtteri
Bästa kusinen någonsin, Valtteri, vad sku jag göra utan dig??

Ibland önska man att allt vore liiite värre *garvar*
Oj, oj vad skadeglad man kan vara då (LÅT MIG VA DET NU DÅ!!).. det kan inte vara nyttigt det heller. Idag vann Finland över Sverige (vilket alltid händer, men inte när det väl gäller). Jag citerar min käre kusin, Valtteris ord idag: "Nyt vaan odotellaan maailmanmestaruus kilpailuja! Saa taas nähdä miten Suomi MELKEIN voittaa mestaruuden" ( = Nu väntar vi bara på VM. Och igen får vi se hur Finland NÄSTAN vinner).
Fast, varför vara bitter för det nu. Vi vann ju idag. En annan dag imorgon. Svenskarna är bittra (ja, de flesta i alla fall) och jag är glad.

Kommentarer
Postat av: hanna

ah.. min kille.

2008-02-21 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0