Lördag 9 februari - Som om jag sku bry mig?!

Som om jag skulle bry mig?!
Igår var min lyckodag tror jag.
Vaknade lite sent, satte mig vid datorn, posten kom.. JIIIHAAAA!! Brev från mitt försäkringsbolag (jag hade sönder min mobiltelefon i veckan, så jag hade bett om en ny på hemförsäkringen). Jag skickade ju in telefonen i onsdags kväll, och att det gick så fort har jag svårt att förstå, men GLAD var jag. Så nu har jag en fin telefon igen. Och man känner sig som ett barn på julafton när man skuttar iväg till OnOff. Det kostade ju 1500kr, men man får väl sota för att man är klantig då..
Det var riktigt roligt att jobba också. I vanliga fall brukar jag inte såå mycket enjoya att åka till KSS för EN kund, men allt var så roligt igår. Efter jobbet åkte jag till mormor & morfar. Morfar hade ont i en axel och ville att jag skulle se över det. Jag gav honom lite massage och sen får vi se om det blev bättre.. ska dit på fika idag.
Myskväll med Anka!
Ja, sannerligen. Anka hade ringt på en annons på blocket om en barnvagn. Så jag frågade morsan om jag fick låna hennes bil, och sen brummade vi iväg till Falköping. Och nu har jag världens grymmaste barnvagn!! Den är jätte ball. - Tack Anka!
Det kändes plötsligt väldigt naturligt att gå med barnvagn. Så nu är det fixat.
Sen hyrde vi film och köpte mat på Thai Pak. Mmm.. å det smakade så underbart gott (som vanligt). Vi såg filmen: "På smällen". Jag tror att Anka trodde att jag skulle ta illa vid mig i affärn, eftersom filmen hade samma handling som situationen som jag är i. Men, DET ÄR LUGNT!! Jag gillade filmen jätte mycket, å inte tyckte jag att det var stötande på nått sätt.
Sammanfattning av gårdagen blir alltså: SUPERBRA!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej!!
tack för en super duper bra kväl =)
Massa kramar och pussar till en underbar vän
Love U !!

/Anka

2008-02-12 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0