Söndag 28 december - Jag ska stämma den jäveln!!

Igår köpte jag en jacka.
Okej, det syns inte på bilden hur snygg den verkligen är. Allt jag kan säga är bara att nu är backarna i Romme säkrade, nu ska det inte frysas i alla fall. Fynd fynd!!!!



Jul har passerat.
Det var en trevlig jul, eller ja, julen varar fram till påska, heter det väl, men nu kommer inte tomten mer. På juldagen var E ensam med V för första gången! Så jag tog tillfället i akt att festa loss. Och BELIEVE ME, loss och lost var just de rätta orden som beskrev den kvällen. OJ oj..
Var helt trevligt med förfest hos Leif och Emma. Och Leif hade blivit såååå het (kan inte rå för det, måste nämnas). Man kan undra vad som hänt, men det är inget konstigare än att han fått glasögon som klädde honom. Det var massa folk där, och det var förbannat kul att träffa alla igen. Var ju ett tag sen.. → HUSAREN → BLACKOUT!!
Allt hade gått helt fantastiskt bra här hemma också. Och ingen är nog gladare än jag över det. Att det funkar mellan V och E betyder mycket. Att V känner trygghet i honom också! Nu kan jag åka iväg på min skidresa utan att känna stress eller ånger..
Stackars mig!! Eller rätt åt mig?? Jag har fått ryggskott, jag skulle stämma quadratus om jag kunde. Eller så skulle jag kanske börja lyfta som jag lärde i skolan?? Jag är världens mest misslyckade massageterapeut HAHA!


Nyvaken då!

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Åh ska ni till Romme... nice! jag har aldrig åkt skidor, haha...



haft det bra under jul? Kram

2008-12-28 @ 16:06:34
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0