Onsdag 10 december - Två veckor kvar till jul

Jag var tvungen att ringa en vän idag.
För hur ska jag veta. Om man kan KOKA kyckling. Det lät helt sjukt i mina öron. Hur skulle jag veta?? Det kunde man i alla fall.. då vet vi det till nästa gång. Tur man har kock kompisar *ler* Jag lovade även den här kock kompisen (som heter Carro!!) att lägga upp en bild på min nya tatuering åt henne här.
Så här kommer, varsågod!!
Efter min storry. Jag hade tid kl 12 idag hos Martin, så jag kom väl dit 11,45. Mr Brum var där igen (fast han såg inte så farlig ut den här gången). Jag frågade efter Martin. "Ska du tatuera dig hos han eller??" brummade han fram. "Eeh joo.." fick jag fram. "Ja, då kommer han väl.." Jag förstod inte riktigt vad han ville komma fram till, men när jag tänker på det såhär i efterhand, kanske det var en pik sen sist *HAHA* Klockan blev 12,15 och fortfarande ingen Martin i studion. Jag satte mig och läste en stund. 12,19 stövlar han in med sin flickvän med Mc Donalds mat i högsta hugg. Antar att de gick och åt.. kommer ut igen 12,25 rusande "jag ska bara röka". Sen skulle han ha kaffe, och fortfarande hade han inte ens frågat om vad jag skulle göra *ler* Han sprang omkring och irrade, städade toaletten, satte sin yngsta medarbetare på plats för det.. typ sånt man INTE förväntar sig att tatuerare med långt hår och kroppen full med tattoos gör. Sen skulle det skissas, och då kändes det som att all väntan var helt ok. Och den blev riktigt bra. Martin och hans tjej fick mig på andra tankar om stilen, och glad är jag över det. För den här är jag RIKTIGT NÖJD MED!!!
Den doftar fortfarande "nytatuerad" *mmm*


Tattoo


Senare for vi till Fotogruppen för att fotografera V. Han var trött, för syrran hade inte fått han att sova efter att de vart på promenad till Maxi tidigare. V är ju bäst, så även om han var sur, trött och jätte grinig så fick fotografen honom att le. Och bilderna blev jättefina!!!
Och Ville satt själv, utan stöd. Sånna talanger han har. Och istället för att visa det för mig ensam, måste han visa upp det hos en fotograf. Mamma är såå stålt över sin bebis. Han är det bästa jag vet!!!




                                                                                 
  
Banan-kungen!





Over And Out!



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket och va bra den blev!! Hur gick det med kycklingen? :P

2008-12-10 @ 22:36:28
URL: http://vemfanvillbli65.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0